Koristimo internet kolačiće (cookies) i poštujemo Vašu privatnost kako bi imali optimalno iskustvo na našoj web strani.
Pogledajte Politiku privatnosti za više detalja.

Kako da pronađete svoju ravnotežu i održite zdravlje

eVodič

Najnovija vest

Uzmi „Zdravo dvadesete” megafon u ruke i prijavi se za plaćenu praksu na našoj platformi

Savet nedelje by GALA

Vidi

eVodič

Vidi sve

Šta je novo

Vidi sve

Savet nedelje by GALA

Vidi sve

Pitaj me

Vidi sve
Hvala. Poruka je prosleđena.
Greška. Pokušajte ponovo kasnije.

Pitali ste

Kako da steknem više samopouzdanja?

Samopouzdanje stičemo onda kada ostvarimo neki cilj koji smo sami sebi zadali. Kada postavimo odrađeni izazov ispred sebe i suočimo se sa njim uspešno, naše samopouzdanje raste. Samopotvrđivanjem mi gradimo naše samopouzdanje i jačamo sebe. Zato odredi sebi realne i ostvarive, ali ne tako lake ciljeve i radi na njihovom ostvarivanju. Suoči se sa svim poteškoćama na putu ka ostvarenju određenog cilja, a ukoliko pogrešiš i ne uspeš, ne predaj se već nastavi dalje. I ono što je takođe važno – podsećaj sebe na sopstvene uspehe, zaboravi na neuspehe. Poslušaj šta psihijatar, dr Nikola Lalović, ima da kaže na ovu temu.  

Saznaj više

Pitali ste

Kako da se izborim sa anksioznošću?

Jedan od najboljih saveta kako se izboriti sa anksioznošću jeste da primeniš tehnike relaksacije. Ukoliko te često preplavljuju osećaji strepnje, teskobe, unutrašnje napetosti i tenzije, a da pritom ne postoje objektivni uzroci toga, važno je da počneš da primenjuješ ovu tehniku i radiš na tome da smanjiš sve ove negativne osećaje koje imaš u sebi. Moraš znati da za ovaj problem ne postoji brzo i jednostavno rešenje. Tehnike relaksacije, poput tehnike disanja, mogu pokazati visoku efikasnost u rešavanju ovog problema. Međutim, moraš prethodno da naučiš i savladaš ovu tehniku kako bi zaista bila delotvorna. Ipak, rešenje ovog problema na duže staze podrazumeva konstantan rad na sebi koji će vremenom dovesti do veće otpornosti na stresne situacije, a samim tim i postepenog smanjenja  osećaja anksioznosti. Više o anksioznosti govorio je dr Nikola Lalović, psihijatar i jedan od kreatora našeg eVodiča, a neke od korisnih saveta možeš pronaći na LINKU.

Saznaj više

Pitali ste

Kako najbrže da smršam?

Svako od nas se razlikuje na svoj način i ne postoji univerzalna formula za mršavljenje. Svakako postoje neki od osnovnih saveta koji ti mogu pomoći u tome da postepeno gubiš na svojoj kilaži. Važno je da znaš da, kao i za sve ostalo i za mršavljenje je potrebno vreme. Najčešća greška koju većina nas pravi kada je u pitanju mršavljenje je držanje neke specifične dijete u određenom periodu dok se ne postigne zadati cilj, da bismo se potom vratili na stari režim ishrane. Tvoj režim ishrane je u stvari tvoja dijeta. Zato je važno da počneš sa primenom zdravih navika kada je tvoja ishrana u pitanju. Zdrava ishrana podrazumeva da iz svog jelovnika izbaciš industrijske prerađevine, pekarske i masne proizvode i da jedeš što više prirodnu hranu. Svakako, ponekad možeš prekršiti to pravilo i dati sebi oduška ali drži se proporcije: 90% vremena zdrava hrana, 10% vremena „cheat day“. Nešto više o zdravoj ishrani i namirnicama možeš pronaći i u našem eVodiču. 

Saznaj više

Materijali

Download