Koristimo internet kolačiće (cookies) i poštujemo Vašu privatnost kako bi imali optimalno iskustvo na našoj web strani.
Pogledajte Politiku privatnosti za više detalja.

Zdravo dvadesete logo
Galenika logo
Rolerkoster zvani dvadesete

Rolerkoster zvani dvadesete

Dvadesete godine su pravi životni rolerkoster, ali to već i sami znate. A od nedavno, o tome možda i pevate. “Dvadesete” by Zoi&Zdravo dvadesete kao ultimativni letnji hit 2022 posvećene su upravo izazovima, dilemama, nedoumicama, ali i nezavisnosti, odgovornosti i ljubavima koje dvadesete kao takve donose. Svemu onome o čemu na “Zdravo dvadesetim” trubimo već dve godine. 

Kako izgledaju njene dvadesete, sa čime se bori, šta je plaši, a šta čini srećnom, otkrila nam je Zoi u jednom ćaskanju uz kafu, dok je trajao rad na pesmi. 

Ja sam stalno u nekim preispitivanjima. Verujem da su to te godine kada osećaš pritisak da sad moraš da ‘pronadješ sebe’ i vidiš gde ćeš i kako ćeš. U suštini, meni je trenutno najvažnije da što više radim, kako poslovno, tako i na sebi” kaže Zoi, ali i dodaje da se najviše plaši neuspeha. S druge strane, strah od neuspeha je i njena motivacija i način da se izbori sa lenjošću. “Posle dana provedenog u studiju, kada sam zadovoljna onim što smo uradili, mirno mogu da kažem Wow kakav dan”. 

Tuga je sastavni deo života, sa čime se svi susrećemo. Zoi kaže da tuga može da je obuzme i od lepote neke pesme, na neki pozitivan način. Kada je reč o balansu iz istog uglavnom izbacuje samu sebe, a kao i svi mi bori se sa različitim izazovima. Za poroke kaže da su joj hrana i cigarete and the struggle is real. We get you sister! 

Nove generacije su sve uspešnije u borbi protiv stigme, ukalupljavnja i srčano se bore za potpunu slobodu govora. Kada su tabu teme u pitanju, kao i šta je to o čemu mladi danas i dalje ne govore dovoljno, Zoi smatra da je to individualno i da svako ima nešto o čemu ne želi ili ne moze da priča i da je to sasvim u redu.

A zatim, večite dileme. Zdrava hrana ili junk food? Teretana ili outdoor trenig? Zoi, uz svoju turbulentnu svakodnevicu, pokušava da ostane na pravom putu, pa tako uglavnom bira zdravu hranu, dok, kada je vrsta treninga u pitanju, to često zavisi od prilike, raspoloženja i vremenskih (ne)pogoda, ali teretana je mesto koje posećuje uprkos svim iskušenjima koja joj se nađu na putu. Vreme na mrežama najviše provodi kada je kako kaže “besposlena”, dok onim danima kada radi nećete videti da je online. 

A za kraj, osvrnula se na svoja dosadašnja iskustva i pokušala je da pošalje poruku mladima u dvadesetim. “Trudim da nekako pratim svoj instinkt i da se ne zagubim u okeanu irelevantnih stvari i informacija koje nas obuzimaju svakodnevno”. Njen cilj za tridesete je da pronađe svoj unutrašnji mir.

OSTALI BLOGOVI

It’s coffee o’clock!

Da li znaš da je tradicija konzumiranja kofeina počela mnogo pre kulture ispijanja kafe? Kofein je stigao u Evropu prvo u formi čokolade. Kad kažem kultura ispijanja kafe stvarno to mislim. Pr...

Ministre, upomoć, osećam se usamljeno!

Da li ti se ikada dešava da si u društvu, a da te drma osećaj izolovanosti i nepovezanosti? Ako je tvoj odgovor da, znaj da pripadaš fenomenu Usamljenika u gomili - situaciji u kojoj se, iako okruž...

E-VODIČ baner

VESTI

Da li društveno - nametnuti standardi utiču na mlade?

Rezultati ankete koju je sprovela platforma „Zdravo dvadesete“ kompanije Galenika, pokazali su da više od 98 odsto ispitanika u dvadesetim godinama stalno ili povremeno oseća psihološki

Zašto je oktobar roze?

Roze boja možda jeste simbol nežnosti i ženstvenosti, ali u oktobru postaje i boja hrabrosti jer simboliše borbu protiv raka dojke. Najveći broj nas zna bar neku ženu koja se suočila sa

Svetski dan mentalnog zdravlja

Svake godine se 10. oktobra, pod pokroviteljstvom Svetske zdravstvene organizacije (SZO), obeležava Svetski dan mentalnog zdravlja, sa ciljem da se podigne svest o ovom problemu i da se

Master u inostranstvu by Jelena Bašević

Septembar je mesec koji nam donosi još jednu lepu saradnju. Jelena Bašević je mentorka za pisanje i autorka bloga Snovi u koferima od 2014. godine. Danas pomaže pojedincima i brendovima