Koristimo internet kolačiće (cookies) i poštujemo Vašu privatnost kako bi imali optimalno iskustvo na našoj web strani.
Pogledajte Politiku privatnosti za više detalja.

Kako da budete fizički aktivniji?

Kako da budete fizički aktivniji?

Sigurno znaš za ono "u zdravom telu zdrav duh" i čak i ako ti deluje dosadno, ipak jeste velika istina. Kako da se boriš sa stresom, kako da izgubiš kilograme, kako da brineš o metalnom zdravlju? Kako da pojačaš imunitet i budeš fizički spreman/a za sve svakodnevne izazove? Fizička aktivnost je važna ne samo za to kako izgledaš, već i za to kako se osećaš. Mnogobrojne obaveze ponekad nam ne dozvoljavaju da posvetimo dovoljno vremena fizičkoj aktivnosti, ali uz dobru organizaciju i prave savete to je moguće postići. Evo nekoliko saveta kako da budeš fizički aktivan/a:

  1. Svakodnevno vežbaj - bez obzira na to koja vrsta aktivnosti je u pitanju, važno je redovno je primenjivati
  2. Vežbaj u kontinuitetu - čak i ako je vežbanje kraće traje delotvornije je nego intenzivno, a neredovno vežbanje.
  3. Primeni vežbe istezanja - promena položaja tela je jako važna, zato uvek koristi priliku da se istegneš i ubrzaj hod kad god to okolnosti dozvoljavaju
  4. Izaberi sport/aktivnost koju voliš i koja ti prija - biraj fizičku aktivnost koja ti pričinjava zadovoljstvo kako bi uvek imao/la motivaciju
  5. Trudi se da uspostaviš psihički i fizički balans - što više vremena budi napolju i u prirodi, i druži se sa dragim ljudima kako bi napunio/la baterije pozitivnom energijom.