Koristimo internet kolačiće (cookies) i poštujemo Vašu privatnost kako bi imali optimalno iskustvo na našoj web strani.
Pogledajte Politiku privatnosti za više detalja.

5 principa pravilne ishrane

5 principa pravilne ishrane

Kada odlučujemo koju dijetu želimo da probamo važno je da se konsultujemo sa nutricionistom. Bez obzira da li si pristalica keto, proteinske, UN dijete ili neke druge, imaj na umu da je svaki makronutrijent (belančevine, ugljeni hidrati i masnoće) važan za funkcionisanje našeg tela, zato ne zaboravi da paziš na balans organizma. iako možda nemaš dovoljno vremena i ne osećaš uvek glad, seti se da je hrana pokretač našeg organizma. Zato probaj da se pridržavaš sledećih saveta kada god možeš:

  1. Jedi što prirodnije, odnosno trudi se da koristiš namirnice u prirodnom obliku, a izbegavaj obrađene proizvode.
  2. Jedi integralne biljne proizvode - voće, povrće, koštunjavo voće, semenke i integralne žitarice u što većoj meri.
  3. Neka ti ishrana bude što raznovrsnija - sa što više različitih namirnica i boja jer je takva hrana izvor dobrog zdravlja
  4. Kada biraš namirnice životinjskog porekla, opredeli se za ribu, jaja i nemasne vrste mesa. Potrudi se da što manje dodaješ masnoće prilikom termičke obrade ili ih sasvim izbaci.
  5. Provodi što više vremena na čistom vazduhu i suncu, najbolje u društvu.